[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.2.2″][et_pb_row _builder_version=”4.2.2″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.2.2″][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.2.2″]

Examenul de finalizare a Formării de Bază în Psihoterapie Integrativă  ARPI și IESTCA și al Supervizării în ARPI și IESTCA – sesiunea de primăvară, se va desfășura la sediul ARPI (Str Vasile Lascar, nr. 206):

Luni, 06 aprilie 2020 în București, sediul ARPI, ora 12:00

Perioada depunerii ONLINE a dosarului pentru înscriere la examen este:

10-15 martie 2020

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.2.2″ hover_enabled=”0″]

Pașii de parcurs în vederea înscrierii la examenul de absolvire din 06 aprilie 2020:

I. In intervalul 10-15 martie este necesar să trimiteți lucrarea de dizertație însoțită de acordul coordonatorului lucrării dumneavoastră și de celelalte documente menționate mai jos pe adresa: examen@psihoterapieintegrativa.ro

II. Pentru a vă înscrie la examen e necesar să vă asigurați că aveți numărul total de credite pentru finalizarea formării;

– FORMARE DE BAZA: minim 650 credite (ARPI) și minim 700 credite (IETSCA)
– SUPERVIZARE: minim 210 credite

III. Pentru cursanții care finalizează Formarea de bază, urmatoarele documente se vor trimite într-un SINGUR e-mail intitulat “Numele dvs.– înscriere examen Formare de bază”) numai către adresa de email: examen@psihoterapieintegrativa.ro:

  1. lucrarea de disertație (în format pdf. preferabil și/sau în format doc/docx; lucrarea transmisă reprezintă forma finală aprobată de coordonator, are prima pagină cu titlul lucrării și antet, are cuprins, etc.);
  2. acord coordonator disertație (print screen / poză);
  3. un eseu final obligatoriu de minim 3 pagini cu tema “Eseu reflexiv asupra dezvoltării personale în Formarea de bază” (Cum m-am dezvoltat pe parcursul acestei formări); acest eseu poate include aspecte din eseul realizat la finalul anului I de formare dar nu reprezintă o reproducere parțială sau totală a acestuia;
  4. portofoliu obligatoriu de teme primite pe parcursul formării de la formatori (un singur fisier intitulat “Numele dvs. – Portofoliu teme”);
  5. adeverința obligatorie parcurgere completă a numărului minim de ședințe individuale de psihoterapie integrativă cu un psihoterapeut recomandat (20 ore/nu se acorda credite);
  6. adeverința obligatorie practică psihiatrică (40 ore) sau o dovadă credibilă că aceasta s-a efectuat în cadrul unui program universitar (ex. Master de psihologie clinică);
  7. un fisier word intitulat “Numele dvs – situație credite” în care să menționați eventualele date sau detalii pe care le aveți ref. la modulele și taberele la care ați participat (ex. Am participat la modulele/ taberele din data… cu formator…cu tema ….). Aceasta situație este necesară pentru compararea și verificarea mai rapidă de către Secretariat a situației creditelor dvs.;
  8. adeverință de lucru în mijloc obținută pe parcursul formării
  9. scan Carte Identitate
  10. scan diplomă licență; NU se acceptă diploma licență eliberată în anul curent al examenului. Conform Normelor din 11 ianuarie 2019 aprobate de Colegiul Psihologilor privind atestarea profesională a psihologilor cu drept de liberă practică (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 173 din 5 martie 2019), aceste diplome pot fi: Psihologie/medicină/psihopedagogie/ filosofie/teologie/asistență socială.

    Pentru terapeuții care finalizează perioada de Supervizare, urmatoarele documente sunt necesare a fi trimise într-un SINGUR email intitulat “Numele dvs. – înscriere examen supervizare”) pe adresa examen@psihoterapieintegrativa.ro:

  1. lucrarea de disertație (în format pdf preferabil și/sau în format doc. / docx; lucrarea transmisă reprezintă forma finală aprobata de coordonator, are prima pagină cu titlul lucrării și antet, are cuprins, etc.)
  2. acord coordonator disertație (printscreen/poză)
  3. scan Carte Identitate
  4. scan Atestat de liberă practică (eliberat cu minim un an și jumătate anterior datei acestui examen).

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.2.2″]

DETALII GENERALE

P.S. 1 Textul emailului va include:
“Vă transmit atașat documente necesare în vederea înscrierii la examenul din martie 2020. Numele dvs. complet, grupa, nr. de telefon (cu aplicația whatsapp instalată)”

P.S. 2 Fiecare document va fi denumit conform conținutului:
“Numele dvs. – denumire document” (ex. Dan Ionescu – diploma psihologie; Dan Ionescu – portofoliu de teme).

P.S. 3 Emailurile trimise în afara perioadei menționate nu vor fi luate în considerare.
Singura adresă de email valabilă pentru această etapă este: examen@psihoterapieintegrativa.ro

P.S. 4 După primirea și verificarea documentelor trimise, participanții la examen vor fi adăugați pe un grup de whatsapp.

Detalii referitoare la examen

– Este necesar să vă prezentați la examen în data programată și să achitați anterior, conform detaliilor pe care Secretariatul le va posta în grupul de whatsapp, taxa de examinare în valoare de 130 euro.
– În momentul prezentării la examen veți avea la dvs. cartea de identitate și un exemplar al lucrării de disertație.
– Lucrarea va fi în format letric, legată și copertată. Coperta lucrării va fi cartonată și legată ca o carte (nu se admite legarea cu arc).  Culoarea coperții va fi: verde sau nuanțe de verde (pentru absolvenții formării de bază), vișiniu sau nuanțe de roșu (pentru absolvenții supervizării).

 

ALEGEREA UNUIA DINTRE COORDONATORII DE MAI JOS:       

-> Adronic Ioan( mail: ioan_andronic2000@yahoo.com) ; telefon 0745.695.502
-> Stoltz Gabriela( mail: gabriela_stoltz@yahoo.com) ; telefon 0727.860.340
-> Moraru Aurelia(mail: aurelia.moraru@yahoo.com ; telefon: 0722.511.837)
-> Negura Giulia(mail: giulianegura@yahoo.com ; telefon: 0723.576.644)
-> Oprita Iulia(mail: iulia.oprita@yahoo.com) ; tel: 0721.213.766
-> Tuca Elena(mail: elenacarmen_tuca@yahoo.com); telefon: 0724.748.817

Se trimite un e-mail pe adresa coordonatorului cu solicitarea de a fi coordonat de către persoana respectivă, cu rugămintea să puneți adresa secretariatului în CC. – secretariat@psihoterapieintegrativa.ro

Taxa de coordonare este de 150 lei.

 

Vă invităm să parcurgeți cu multă atenție procedura de mai sus în momentul în care urmează să trimiteți documentația, pentru a vă asigura că ați respectat toți pașii obligatorii și că ați inclus toate documentele necesare.

Acest lucru va asigura buna desfășurare a întregului proces.

Vă mulțumim anticipat,
ECHIPA ARPI

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]